امور فرهنگي

دانشگاه پیام نور

1399/10/9 سه‌شنبه
اعطای وام ۲۰ میلیونی و حمایت از دانشجویان مناطق محروم
رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد:
 رئیس دانشگاه پیام نور گفت: وام ۲۰ میلیونی و حمایت از دانشجویان مناطق محروم، از جمله تسهیلات ویژه برای دانشجویان این دانشگاه است.
محمدرضا زمانی درباره انواع وام‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور به دانشجویان این دانشگاه افزود: یکی از رایج‌ترین تسهیلاتی که برای همه دانشجویان در نظر گرفته شده از طریق صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم است که دانشجویان مناطق مختلف و مقاطع مختلف می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه از ترم گذشته ۱۱ میلیارد تومان به دانشجویان دانشگاه پیام نور تسهیلات ویژه بانکی از جمله وام دانشجویی اختصاص داده شد، گفت: سال گذشته دانشگاه پیام نور برای دانشجویان این دانشگاه تسهیلات مختلفی از جمله وام دانشجویی به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان در نظر گرفته بود که بازپرداخت این وام‌ها بعد از تحصیل از دانشجو دریافت می‌شود.
رئیس دانشاگه پیام نورافزود: در ترم جاری با چند بانک عامل قرارداد برای اعطای تسهیلات جدید به دانشجویان بسته شده و دانشجویان تنها با یک بار مراجعه به بانک می‌توانند از طریق این تسهیلات کل شهریه سنوات مختلف را با کارمزد یک و چهاردهم درصد دریافت کنند.
وی اضافه کرد: سقف وامی که برای دانشجویان درنظر گرفته شده چه در مقطع کارشناسی و چه در مقطع کارشناسی ارشد، فعلا ۲۰ میلیون تومان است و دانشجو یا در طول ترم به صورت اقساط این وام را بازپرداخت می‌کند.
رئیس دانشگاه پیام نور در ادامه تاکید کرد: در دانشگاه تشکلی به اسم حامیان دانشگاه پیام نور وجود دارد که علاوه بر حمایت از همه دانشجویان، حمایت ویژه‌ای از دانشجویان مناطق محروم که نیازمند دریافت تسهیلات و وام‌های مختلف هستند قرار می‌دهند و از طریق این تشکل، دانشجویان بورسیه می‌شوند و می‌توانند به ادامه تحصیل خود ادامه دهند.
دکتر زمانی با بیان اینکه از طریق این تسهیلات، دیگر هیچ دانشجویی نیست که از تحصیل جدا بماند، گفت: ما بستری را فراهم کردیم که دانشجویان بدون دغدغه به تحصیل خود ادامه دهند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir